6 april 2011

Lespakket - Kijkwijzer



8 opmerkingen:

  1. Jeej, een mooi achtergrondje! Lekker wezen fotoshoppen Emilie? Is er erg op vooruit gegaan, stuk beter dan dat saaie Word!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zo ook stukken beter ;) Het moet voor de leerlingen natuurlijk ook een beetje aantrekkelijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meiden,
    Ziet er goed uit! Mooie lay-out trouwens! Maakt het voor de leerlingen nog aantrekkelijker om te kijkwijzer in te vullen.
    Hebben jullie er bewust voor gekozen om het plaatje van de koerier over de druppelvorm uit onze theorieles ook terug te laten komen in de kijkwijzer? Ik vind het persoonlijk een goede 'check' om te kijken of de leerlingen het goed begrepen hebben (en natuurlijk ook om te kijken of ze hebben opgelet!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is geen bewuste keuze geweest om de koerier terug te laten komen. Maar het kan inderdaad geen kwaad om dit nog eens aan te stippen. Het is immers een heel mooi voorbeeld van vormgebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meiden, mooi gemaakt deze kijkwijzer. Vooral de opbouw vind ik goed bedacht: op de laatste bladzijde komen termen als vorm en textuur veel naar voren. Zo leren de leerlingen de juiste benamingen om een film, scènes of ander beeldmateriaal te benoemen.

    Had ik al verteld dat ik onze film incl. lessen in ga zetten tijdens mijn eindstageweek in groep 7/8? Wordt onze inzet ook daadwerkelijk ingezet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk dat ik ook dit ga gebruiken!
    Vast een leuke afwisseling tijdens het leren van de musical!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dat jullie het gaan gebruiken tijdens je stage! Jammer dat ik nu geen groep 7/8 heb, anders had ik het ook wel gedaan denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst super vormgegeven! De vragen zijn over het algemeen heel goed. Vraag 3 is alleen te technisch en vanaf vraag 9 is het te weinig gericht wat je ermee wilt uitleggen. Al met al zeer goede kijkwijzer!

    BeantwoordenVerwijderen